Friday 14 December 2012

Minggu Nak Habis!!!



Sekarang ni aku dah mula menarik rambut sendiri bagi mengatasi stress yang melanda kehidupan aku sekarang. Hahahaha. takde apa pun yang berlaku, cuma kerisauan bila semua lecturer buat keputusan mendadak untuk membuat presentation secara berturutan dengan test yang masih tertangguh.

Aku ingat lagi masa minggu sebelum ni betapa happy nya bila kelas dibatalkan, kelas takde la, pastu bagi assignment relax2. leganya masa tu, tapi sekarang ni, ya Allah, bersesak dada ni. nasib baiklah sesetengah assignment dah hantar dan selesai.

sekarang ni minggu kena bekerja keras seperti banyak test (costing, constech, revit), submit report (2), submit proposal (1) and presentation proposal (1), presentation environmental (2 kalu sempat), ganti kelas utk habiskan syllabus, meeting, dinner (tak pergi =.=), pastu kena siapkan projek revit architecture (1)... nasib baik model bangunan lst minit cancel tak perlu buat... kalu x kena struggle lebih lagi...

Terpaksa hentikan semua aktiviti mengarang cerita sekejap. selepas semua ni selesai dan aku dah mula cuti barulah sambung balik. maaflah kalau sekarang ni tak sempat nak update blog. huhuhuhu.

P/s: Oh ya, korang klik kat iklan aku kat atas sekali tu, kat sebelah kanan tu, kat bawah ni ea.. Hehehe klik lah, jangan malu-malu..

No comments:

Post a Comment