Wednesday 26 December 2012

DSP Creative Blog



agak2 korang yang membaca blog aku ni pernah dengar tak DSP Creative??? tak pernah ek??? xpe2, meh sini aku terangkan serba sedikit.... eheheh... blog ni aku yang buat untuk my uncle... since he asked me to make a beautiful blog for him.... tapi x cantik pon aku buat... hahahaha....

( blog aku sendiri x cantik kan.... huhuhuhu...)

DSP Creative blog ni macam nak jadi salah satu blog yang menawarkan khidmat wedding photoshoot la... yang lain2 tu nanti korang melawat sendiri blog tu neh, tanya lah kat admin tu... 

(salah sorang admin tu akulah... hehehe... tapi aku x taw sangat... aku buatkan jer... hehehe...)

ni kiranya aku tengah mempromosikan blog pak cik akulah ni... hehehe... korang try buka selalu sebab aku pon akan update blog ni... walaupon blog ni baru lagi... kita orang buatkan yang the best lah untuk menarik perhatian korang pada blog ni... hehehehe... 

(walaupon blog sendiri macam hampeh jer nak update... hehehe)

p/s: korang klik jer kat words of DSP Creative tu... aku dah buat kan link bagi memudahkan korang semua.... tq semua... heheheh...

P/s: Oh ya, korang klik lah kat iklan aku kat atas sekali tu, kat sebelah kanan tu, kat bawah ni ea.. Hehehe klik lah, jangan malu-malu..

No comments:

Post a Comment