Recent Posts

Saturday, 28 January 2012

aku benci begini...

"kalu diam aje x boleh ker....nk jadi mcam abg dia jgak... masalah betol la diorg ni.... dh tua tu, wat la mcam org tua... nk disibukkan lam hal org muda, kenapa???? aku taw la aku yang sedang buat... cakap sekali x boleh ker???!!! bingit telinga ni taw... yang sulong tu... ntah pape, anak org lain pon nak masuk campur... anak sendiri pe dajal jer x reti nak bimbing pulak.... haih, pe la kuage diorg macam ni.... nak lari jauh2 neh... serabut nyer pale otak... cuti sem lambat agi ker habis... aku dah fed up ni.... eeeee..... bencinyer aku duk sini.... knpa makin tua makin serabut jer ak wase...??? pe la nasib aku ni agaknya..."

amboi sakan nyer duk mengeluh wahai kawan ku... ape yg dia bebelkan pon aku x fham... biler aku tulis gini lagi aku tak maksud yang dia cuba sampaikan kepada aku... huhuhu...

Friday, 27 January 2012

bengang giler...

camni jela... kalu xleh nak time ak seadanya... baik ko berambus terus... blah la weh... ko pegi sorang sepuluh datang... ada aku heran kat engko...

Monday, 23 January 2012

kebosanan...

baru sehari balik rumah dah bosan tahap cipan.... adei...

Monday, 16 January 2012

sedikit hot....

ak x paham la knpa org skunk nie asyik nk gaduh2... erm... dh akhir zaman dh.... ops, takut nyer.... haih... ak baru terbaca artikel about azwan ali... haih... si mulut cabul... ape nk jadi la... helo... sy bru nak msuk 20 kot... lagi matang dari dia yg dh tua kepuk tu... adei...