Thursday 27 December 2012

Kengkawan....

Blog aku ni, kengkawan aku tak baca pon.... Diorang cakap aku tak tulis kisah diorang semua... So, sekarang ni... aku nak perkenalkan sorang satu pada pembaca blog aku ni... Nak kasi promote sket diorang ni... Hehehehe...

Yang pertama, yang aku hormat macam kakak aku sendiri sebabnya dia sebaya dengan kakak aku yang second, namanya NORMAWANI BINTI ZAINUDIN... Hehehe.... Kak Wani, meh baca ni... Lin dah nak story sal Kak Wani dalam blog lin ni... Hehehehe....




Yang second plak, namanya NUR BADRIAH BINTI MOHD KAMAN... Yang ni sepatutnya aku panggil kakak jugak sebab dia ni tua dari aku, tapi biler empunya badan sendiri menegah, jangan panggil dia kak, memang aku wat macam kawan yang sebaya lah jawabnya... hehehe...




Yang seterusnya, adalah MARDHIYAH BINTI MOHD RIDZUAN..... Yang ni sebaya dengan aku... Asal dari Pasir Puteh, Kelantan... Baik orangnya, bijak pon ya jugak... boleh jugaklah aku jadikan dia sebagai contoh sket... Nak wat camne, aku ni kira nakal sket... so nak jadi baik, kena ambik contoh yang baik kan, kan, kan.... heheheh...




Kita orang dulu empat sekawan tapi my lecturers semua dah bising nak pecah kan budak batch kami kepada 3 kelas... Aku rasa geng sekawan aku ni mesti termasuk dalam list sebab aku ingat lagi mase semester 2 dulu, (sekarang ni aku dah semester 3), aku empat sekawan satu group iaitu group A, kebetulan time tu group B tak cukup orang... Kami berkeras tak nak berpecah empat orang ni... hehehe...




Aku sayang 3 orang ni... meskipun sayang aku tu diorang tak nampak... hehehe...



P/s: Oh ya, korang klik lah kat iklan aku kat atas sekali tu, kat sebelah kanan tu, kat bawah ni ea.. Hehehe klik lah, jangan malu-malu..

No comments:

Post a Comment