Monday 31 December 2012

Examination!!!!!!!!!!

Assalamualaikum....

Buat masa ni, nlog aku ni mungkin akan berhabuk sikit gara2 exam bakal menjelang pada tahun 2013 ini... oppsss... nak ucap dulu selamat akhir tahun... heheheh... banyak kenangan kita kan di tahun 2012 ni... masa yang pergi takkan kembali tapi memori tetap terpahat di dalam hati... 

contohnya ini....














ni semua kenangan di tahun 2012... tambah menjadi memori apabila seseorang ini telah meninggalkan kita... kan3.... dah habis bab sedih2... saya nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU... kepada semua pembaca blog saya.... semoga tahun 2013 akan menjadi lebih baik untuk para pembaca sekalian... dan untuk Nuffnang jugak yang telah banyak memberikan saya duit... hehehhe... terima kasih Nuffnang...

owh, nak cakap pasal exam, aku gi merapu ke tahun baru... adei2.... ni aku kabo ke semua ni.... tahun depan, 3 januari aku dah start exam.... huahuahuahua.... berakhirnya sampailah 18 januari.... final submission projek 22 januari...



para pembaca Seindah Cintamu, saya mintak maaf sebab tokleh nak sambung citer lagi setakat ni... maaf bebanyak deh... konon nak sambung 3 hingga 5 bab waktu study weeks, tapi tokleh jugak sebab subjek yang saya ambik untuk semester ni payah dan memerlukan komitmen yang banyak... heheheh... ayat tokleh blah kan kan kan.... hehehe... 

itu saje dari saya di akhir tahun ini... selamat dari saya untuk pembaca blog saya semua.... salam...

P/s: DSP CREATIVE blog... ini pun blog aku jugak... hehehe... 

No comments:

Post a Comment