Sunday 22 September 2013

PIXY Truly Asian Beauty

Hari ni dapat pelawaan dari kawan facebook yang menyuruh aku masuk pertandingan apa tah... PIXY Truly Asian Beauty... aku ni kalu ikutkan tak cantik mane pun... Tapi aku nak try jugak masuk kan... pastu nak kena vote bagai sume... jadi kenalah aku meminta dan merayu ek... hehehe... pada reader... follower... silent reader... vote lah aku... ehhehe...


tapi sebelum korang nak undi tu... korang kena like dulu... aku ingatkan terus boleh vote rupa-rupanya tak.... nak like ni tekan link ni pulak...  https://www.facebook.com/PixyMalaysia/app_429009623883948


Gambar yang aku pertandingkan adalah gambar seperti di bawah ni... gambar ni diambil semasa menghantar pak sedara dan mak sedara aku tahun lepas untuk mengerjakan haji... aku tahu gambar ni gambar lama tapi heheheh... gambar ni bagi aku yang paling ok... tak tahulah apa komen korang pulak kan... jangan muntah sudahlah... hehehe.... minta sangat-sangat.... hahahah... UNDILAH SAYA... hehehe...


korang klik je kat sini terus... tapi yang ni pergi ke galeri dia... maknanya korang kena cari gambar tu... oklah... sayang korang semua.... hehehe... https://pixy.com.my/trulyasianbeauty/gallery.aspx

No comments:

Post a Comment