Wednesday 16 January 2013

Thank You...


Kini saya nak ucapkan terima kasih pada Nuffnang yang kini sedang memberi saya sedikit penjanaan... hehehe... walaupun masih baru lagi... CTR je yang tinggi, CPUV masih belum dapat sebab saya masih new nuffnanger... so tak kecik hati pon kalu tak bagi lagi setakat ni...



terima kasih jugaklah pada sahabat yang mencadangkan agar saya join Nuffnang ni... asalnya memang tak tahu menahu pon apa itu nuffnang, keistimewaan nuffnang, dan seterusnya... setakat ni masih setia lagi dengan nuffnang walaupun status Glitterati pernah kena tarik sekali disebabkan blog yang satu lagi ni messed up by someone... huhuhuhu....

tapi status itu dikembalikan, alhamdulillah... dan semoga nuffnang memberi saya CPUV pulak... okay... hehehehe.... sejak pandai main nuffnang tu, sejak tulah berdoa agar dapat CPUV yang blogger lain duk sakan bercerita itu... tak lupa jugak, tanpa pembaca blog ini jugak yang sudi singgah, membaca post saya, dan yang paling sudi untuk mengklik pada iklan itu, thank you very much.... hehehehe....



No comments:

Post a Comment