Thursday 24 January 2013

Sekarang aku dah free!!!!

Bila time exam jantung tengah dup dap dup dap pasal subjek critical... owh my costing and measurement.... hehehe... tapi bila dah habis exam still tak boleh balik lagi sebab kena siapkan final project untuk subjek design...

beberapa aku terpaksa tundakan tarikh untuk pulang ke kampung halaman ku, Kuala Terengganu... tiga hari tiga malam aku berusaha membuat project design sambil membantu sahabat2 ku yang masih belum mahir dalam subjek ini... hehehhe.... sori geng... masuk lif tekan sendiri....

dan inilah hasil 3 hari 3 malam yang telah meragut tidurku yang nyenyak... kesian taw, tido beberapa jam jer sebabkan project ni... encik, kalu saya tak dapat A++++, memang encik sampai hatilah sebab subjek encik, mata saya jadi macam mata panda.... huhuhuhuhu....
















silalah klik di sini... http://rm50.biz-2u.com/?id=fastlien

No comments:

Post a Comment