Sunday 4 November 2012

Detective Conan.... ^^,

kalau dulu, conan ni aku just beli komiknya je... budak2 mane reti nk buke tenet bagai ni kan... then biler dah besar sket masuk sekolah menengah, terpengaruh dgn sailormoon, so aku beralih kepada sailormoon... akulah pengumpul episode sailormoon... hahaha...

tapi sekarang kembali kepada interest yang lama... DETECTIVE CONAN.... sangat bangga dengan line internet yang sgt laju kerana dalam beberapa hari sahaja, aku berjaya mendownload 674 episode detective conan dan 16 movies....




dalam detective conan, aku dah listkan dah watak2 yg suka... of course la aku suka watak ran mouri dan shinichi kudou.... lovely couple tu... tapi nasiblah anime je, kalau tak memang dah taouching giler2 sbb shinichi jadi conan...







dan another watak yang aku tetibe suka dan jatuh cinta ialah okiya subaru... aku x taw camne boleh tersuka ni... tapi maybe sebab dalam episode yang mane Akai shuichi mati tu aku menangis... giler kan, anime je pon... then biler ade satu file dalam manga dedahkan okiya subaru adalah akai shuichi... aku terus jatuh cinta... 











Bourbon ni adalah musuh ketat yang sgt membenci pada Akai Shuichi dan merupakan member baru yang diaktifkan dalam black organization... Bourbon masih tidak percayai pada report kematian Akai Shuichi dan cuba menyamar menjadi scar shuichi untuk mendapatkan maklumat...




aku dah boleh jadi pengurai cerita... hahaha... sbb akai je kot.... hehehehehe.... 

P/s : satu lagi, mungkin aku yang terperasan sendiri... aku tengok akai ni seorang pendiam dan misteri tapi bila jadi subaru, dia jadi peramah dan kelakar... hehehehe.... that's why i like him...


P/s: DSP CREATIVE blog... ini pun blog aku jugak... hehehe... 

sila klik pada url tersebut....  http://rm50.biz-2u.com/?id=fastlien


P/s: Oh ya, korang klik kat iklan aku kat atas sekali tu, kat sebelah kanan tu, kat bawah ni ea.. Hehehe klik lah, jangan malu-malu..

No comments:

Post a Comment