Thursday 4 October 2012

Teruskanlah...


Do hearts grow apart if they are separated???? erm... ni ayat aku ambik dari citer detective conan... sejak akhir2 ni aku suke tengok citer detective conan… bukan ape, nak tengok Shinichi dengan Ran jer… hehehe…

          Sebabnya aku mari terfikir… cinta jarak jauh ni bertahan tak??? Aku kadang2 tak yakin jer... hahaha... kalu aku la.... mesti cemburu dengan pasangan yang lain bila kedua2nya ada bersama sedangkan pasangan cinta jarak jauh ni jauhlah kan... hehehehe… kalu berhubung pon mesti dengan telefon dan facebook atau skype…

          Mujurlah ada penghubung begitu, bolehlah jugak pasangan cinta jarak jauh ni berwebcam dengan pasangan dia… tapi aku rasa cinta jarak jauh lebih menguji pasangan cinta ni untuk menjadi seorang yang setia… erm… aku rasa macam tulah kot…

          Bila rindu senyum jelah tengok orang lain… 


yang tudung kelabu hitam tu adik aku... n aku yg bertudung kelabu di tengah2 itu... hehehe...


sila klik pada url tersebut....  http://rm50.biz-2u.com/?id=fastlien

1 comment: