Tuesday 18 September 2012

Mimpi....

Pagi tadi aku terjaga dalam pukul 5.19 pg... sebabnya aku bermimpikan ular tedung selar... yang aku ingat dalam mimpi itu, aku berada sebuah rumah bersama kakak aku yg second ni... pastu datang dari mane seekor ular tedung selar... besar tu aku tak ingat... yang aku ingat aku berjaya tangkap ular tu dan taruk dalam guni... sebab aku takut nak ikat... ular tu keluar balik dan macam marah kat aku dan kakak aku yang second tu... then ular tu kejar...



asalnya kakak aku yang second tu yang kena kejar dek ular tu... dan seingat aku lagi, sebab aku yang pegang sebatang kayu... kakak aku datang ke arah aku mintak aku pukul ular tu... tapi tak sempat aku tibai ular tu... ular tedung selar dah melompat ke arah aku... aku x ingat jugak camne ular tu boleh lompat... 

tapi yang last tu aku ingat sangat-sangat... ular tu patuk muka aku dan aku terus terjaga... then biler aku tengok jam dalam handset aku, mase tu pukul 5.19 pagi... memang lepas tu aku dah x boleh tido terus... 

p/s: ade maksud ker mimpi tu... sebab aku tak pernah mimpi kan yang menakutkan macam tu... dan mimpi tu aku ingat sangat-sangat... aku ingat jugak mase ular tu nak patuk aku, aku nampak dua taring ular tu... memang sangat-sangat takut pagi tadi...

No comments:

Post a Comment