Monday 27 August 2012

Selamat Hari Raya...

Baru berkesempatan untuk meng'update' blog... kalu yang novel atau cerpen tu senang jer... dah ad dalam microsoft, so copy and paste jer letak dalam ni... kalu nak update tu yang malas nak tulis panjang2 lebar... apa2 pon saya di sini ingin mengucapkan selamat hari raya kepada sesiapa yang sudi singgah ke blog and membaca cerpen atau e-novel yang saya buat... terima kasih di atas kesudian kalian semua...

best raya tahun nie... walaupun dah besar2 tapi duit raya still diberi... ngeh... ngeh... ngeh... kepada semua ahli keluarga, sanak sedara, sahabat2, kawan2, blogger2, and pengunjung di blog ini, saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...

di bawah ni saya sertakan beberapa keping gambar keluarga saya ketika 1 syawal...


ni gambar anak pompuan bersama ayah sahaja...

x igt ape yg klakar sgt time ni...

ni la keluarga aku... hehehe... semoga bahagia ini berkekalan... amin...

ni keluarga pok jie n mak ani...

ni keluarga cuda dan ayah su...

ni keluarga mok jie...

ni ayuni n aqielah...

mok jie, aqielah n kak ya...

ni keluarga pok wan n mok zu... sekecil tu eja kitorang panggil...

ni keluarga mok ina...

ayah n umi...

kak ya, zizan n sarah...

No comments:

Post a Comment