Thursday 23 August 2012

Pening kepala!!!!!

sori kengkawan, aku gune gambar korang tengah tido.... hehehe...

saat untuk isi subjek bagi semester tiga, tarikhnya makin hampir... tapi aku masih bingung nak pilih subjek sebab jadual belajar ada yang bertindih dengan subjek lain... terutamanya untuk subjek elektif... aduh... subjek teras sangat penting tapi subjek elektif pon sangat penting jugak sebab mase semester satu dan dua aku dah tak amik dah....


yang tak tahannya, aku kat kampus shah alam... tapi ada subjek ni jadual dia kat kampus puncak alam dengan kampus puncak perdana... aik, kenapa pulak cam tu... aku dah try tengok untuk kampus shah alam jer....


aku try tanya kengkawan yang lain... diorang pon tak tengok lagi... ke aku yang excited sangat nak masuk belajar sedangkan oang lain masih dengan mood raya... aku bukan ape... aku nak choop-choop kelas yang akan bagi aku cuti 3 hari... kelas yang akan bagi aku banyak mase untuk rest, santai, and enjoy... contohnya hari jumaat takde kelas ker... hehehe... (niat tak baik tak menghalalkan cara betul)


pape pon aku tetap dengan satu misi untuk masuk ke kelas yang macam aku rancang tu... senang pon senang kalu cuti banyak hari sket... hehe... biarlah 4 hari sebelum tu jadual mampat giler, tapi at least ia akan bagi aku mase satu hari untuk mengadap laptop terus untuk menyiapkan cerpen and novel yang aku sedang karangkan ni... lagi dua hari tu, macam sem lepas adalah hari untuk aku siapkan semua keje seperti assignment ataw basuh baju bagai...



sila klik pada url tersebut....  http://rm50.biz-2u.com/?id=fastlien

No comments:

Post a Comment