Tuesday 13 November 2012

Report....


Report???? Report apenyer??? Erm, report assignment la... erm, baru2 ni aku pergi MPK(klang).... mula2 cadang nak pergi dengan kereta sewa... but since dah ade bas seranas kan... naiklah bas seranas, murah pon murah... kena bayar seringgit jer... heheheh...





sebelum tu aku memang dah prepared dah, siap print out map lagi... nak wat camne, hp x canggih xde gps... huhuhuhu... nak tggu orang kasi lama lagi lah jawabnya kan... erm, so smpai jer kat bandar klang tu, dah mula pening camne nak pergi ni, 5 orang teksi tak nak bagi naik sebuah kereta...

so pak cik taxi tu suruh kami jalan kaki... first tengok jambatan yang macam flyover tu memng dah ketar lutut dah sebab takde lebihan jalan di tepi untuk bagi pejalan kaki... yerlah, highway lah katakan... last2 kitaorang decide naik jugak taxi, 2 buah kereta... erm... terpaksa...

tapi pak cik teksi yang lain ni, baik sikit, murah jer diorang ambik... tak macam yang mula2 tu... huhuhu.... then sampai jer kat MPKlang tu memang betul kata kawan kitorang yang pernah pergi sana... sekejap suruh pergi ke bawah... sekejap naik tangga... sekejap turun balik....

takpelah, best jugak jalan dengan kengkawan ni... (kalu aku sorang, dah lama dah kut hati aku membengkak, mesti aku kutuk kaw2 punya... mentang keje kerajaan... student mari nak tanya maklumat korang buat kitorang macam bola yer....)

tapi bestlah... nasib baik layanan cik Amy tu sangat bagus... ni baru dikatakan berkat makan gaji... buat keje terbaik... yang lagi best ade sorang ni tetibe mencelah, tapi maklumat yang dia bagi lagi detail... yang tu memang salute lah... rupa2nya pengarah bahagian OSC di MPKlang... memang terbaiklah encik... sudi layan student macam kami ni... jasa encik memberi maklumat pada kami sangat memudahkan keje kami... Alhamdulillah....

tu baru yang pertama... assignment ni aku kena buat di tiga tempat majlis perbandaran or bandaraya... dua tempat lagi buatkan aku makin excited pulak... nak compared ni layanan dorang camne... kalu yang MPKlang memang best la bagi aku...

P/s: Oh ya, korang klik kat iklan aku kat atas sekali tu, kat sebelah kanan tu, kat bawah ni ea.. Hehehe klik lah, jangan malu-malu..

No comments:

Post a Comment