Saturday 28 July 2012

Ain & Asyraff



tulah kenangan yang terindah dalam hidup aku... kawan aku puas bertanya, x jemu ker aku duk ingat kan kenangan zaman sekolah dan sampai dah masuk uni tu... knpa pulak nk lupe nyer... setiap orang ade memori masing2... erm... ramai yg pertikai kan yg 'Asyraff' prnah pegang tgn 'Ain' dlam giant... biler orang persoalkan baru aku tergerak nak tnya... iya jugak ek, dua2 bekas skolah agama, 'Asyraff' graduated dari jordan agi... aku pon dah tnya 'Asyraff' ni knpa tarik tangan 'Ain', dia x taw ker x leh pegang pompuan.... dia jwab sbb malu sgt time tu smpai x sedar dia tarik tngan 'Ain'.... hahaha... yer... aku pham sangat... 'Ain' tu pon terkejut jgak biler 'Asyraff' ni tarik tangan dia... papepon... 'Asyraff', 'Ain' ni sayang sgt kat awak... hehehe...

No comments:

Post a Comment